REKRUTACJA na PÓŁKOLONIE LETNIE 2024

REGULAMIN REKRUTACJI na PÓŁKOLONIE LETNIE 2024  w ZESPOLE SZKOLNO – PRZEDSZKOLNYM NR 12 W GLIWICACH

  1. ORGANIZACJA

  1. Półkolonie finansowane są z funduszu Programu integracji społecznej i obywatelskiej Romów w Polsce na lata 2021-2030, budżetu miasta Gliwice oraz dotacji Stowarzyszenia EkoGim10.

  2. Udział w półkoloniach jest nieodpłatny

  3. Półkolonie prowadzone są przez Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 12 w Gliwicach ul. Lipowa 29, w siedzibie placówki.

  4. Uczestnikami półkolonii są uczniowie Szkoły Podstawowej nr 15, uczestnicy zajęć świetlicy integracyjnej „Pod lipami”, dzieci pracowników w wieku szkolnym, od 7 roku życia.

  5. Liczba uczestników wypoczynku pozostających pod opieką jednego wychowawcy wypoczynku nie może przekraczać 20 osób. W przypadku grupy z dziećmi do 10 roku życia oraz grupy mieszanej, w której są dzieci do 10 roku życia, liczba uczestników wypoczynku pozostających pod opieką jednego wychowawcy wypoczynku nie może przekraczać 15 osób.

  6. Półkolonie odbywają się w dniach od 24.06.2024r. do dnia 05.07.2024r. , w godzinach 8.00 – 15.00.

  7. Dokumentem potwierdzającym zgłoszenie dziecka na półkolonie jest Karta Kwalifikacyjna (obowiązkowy dokument uprawniający dziecko do uczestnictwa w półkoloniach) oraz wskazane załączniki.

  8. Zajęcia odbywają się w grupach, pod stałym nadzorem nauczycieli – wychowawców, według harmonogramu.

  1. REKRUTACJA

  1. Rekrutacja prowadzona będzie w szkole w dniach od 20.05.2024r. do 24.05.2024r.

  2. Zainteresowani rodzice/opiekunowie prawni pobierają w wyżej określonym terminie karty kwalifikacyjne u pani Magdaleny Kwiatkowskiej, sala 112.

  3. Dyrektor szkoły powołuje komisję rekrutacyjną.

  4. Rodzice/prawni opiekunowie dziecka zobowiązani są do wypełnienia karty kwalifikacyjnej w podanym terminie i przedłożenia wymaganych dokumentów /oświadczenie o zatrudnieniu/kserokopia książeczki szczepień.

  5. W przypadku ilości zgłoszeń przekraczających ilość miejsc, na półkolonie przyjmowane będą w pierwszej kolejności:

  • dzieci romskie oraz aktywni uczestnicy świetlicy integracyjnej: Pod lipami”;

  • dzieci pracowników ZSP 12;

  • dzieci z klas I – V, których obydwoje rodzice pracują (oświadczenia obydwu rodziców wraz z podaniem miejsca pracy nr telefonu w celu umożliwienia weryfikacji podanych informacji);

  1. W następnej kolejności o przyjęciu na półkolonie decydować będzie:

  • kolejność zgłoszeń.

  1. Z posiedzenia komisji rekrutacyjnej sporządzany jest protokół uwzględniający wykaz dzieci zakwalifikowanych do uczestnictwa w półkoloniach oraz listę rezerwową.

  2. W miejsce ucznia, który zrezygnował z półkolonii, wpisany zostaje uczeń z listy rezerwowej według kolejności na liście.

  3. Lista uczniów zakwalifikowanych zostanie ogłoszona 10 czerwca 2024 r. w godzinach popołudniowych.

Skip to content