PÓŁKOLONIE ZIMOWE 2024 w ZESPOLE SZKOLNO – PRZEDSZKOLNYM NR 12 W GLIWICACH

REGULAMIN REKRUTACJI NA PÓŁKOLONIE ZIMOWE 2024
w ZESPOLE SZKOLNO – PRZEDSZKOLNYM NR 12 W GLIWICACH

I. ORGANIZACJA

  1. Półkolonie finansowane są z funduszu Programu integracji społecznej i obywatelskiej Romów w Polsce na lata 2021-2030, budżetu miasta Gliwice oraz dotacji Stowarzyszenia EkoGim10.
  2. Udział w półkoloniach jest nieodpłatny.
  3. Półkolonie prowadzone są przez Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 12 w Gliwicach ul. Lipowa 29, w siedzibie placówki.
  4. Uczestnikami półkolonii są uczniowie z klas I – V Szkoły Podstawowej nr 15, uczestnicy zajęć świetlicy integracyjnej „Pod lipami”, dzieci pracowników w wieku szkolnym od 7 roku życia.
  5. Liczba uczestników wypoczynku pozostających pod opieką jednego wychowawcy wypoczynku nie może przekraczać 20 osób. W przypadku grupy z dziećmi do 10 roku życia oraz grupy mieszanej, w której są dzieci do 10 roku życia, liczba uczestników wypoczynku pozostających pod opieką jednego wychowawcy wypoczynku nie może przekraczać 15 osób.
  6. Półkolonie odbywają się w dniach od 29.01.2024 r. do dnia 02.2024 r. , w godzinach 8.00 – 15.00.
  7. Dokumentem potwierdzającym zgłoszenie dziecka na półkolonie jest w pełni wypełniona Karta Kwalifikacyjna (obowiązkowy dokument uprawniający dziecko do uczestnictwa w półkoloniach), kserokopia książeczki szczepień oraz oświadczenie rodzica o zatrudnieniu.
  8. Zajęcia odbywają się w grupach, pod stałym nadzorem nauczycieli – wychowawców, według harmonogramu.

II. REKRUTACJA

  1. Rekrutacja prowadzona będzie w szkole w dniach od 09.01.2024r. do 12.01.2024 r. lub do wyczerpania miejsc. Zostanie wydanych 60 kart kolonijnych oraz 10 rezerwowych . Wypełnione karty należy złożyć do dnia 12.01.2024 r.
  2. Zainteresowani rodzice/opiekunowie prawni pobierają w wyżej określonym terminie karty kwalifikacyjne u pani Magdaleny Kwiatkowskiej – sala 112.
  3. Dyrektor szkoły powołuje komisję rekrutacyjną.
  4. Rodzice/prawni opiekunowie dziecka zobowiązani są do wypełnienia karty kwalifikacyjnej w podanym terminie i przedłożenia wymaganych dokumentów /oświadczenie o zatrudnieniu/.
  5. W przypadku ilości zgłoszeń przekraczających ilość miejsc, na półkolonie przyjmowane będą w pierwszej kolejności:
  • dzieci uczęszczające na zajęcia świetlicy integracyjnej „Pod Lipami”;
  • dzieci z klas I – III, których obydwoje rodzice pracują (pisemne oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego), bądź oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka;
  • dzieci pracowników ZSP 12 w Gliwicach;
  • dzieci z klas IV -V, których obydwoje rodzice pracują (pisemne oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego) bądź oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka;
  1. W następnej kolejności o przyjęciu na półkolonie decydować będzie:
  • kolejność zgłoszeń.
  1. Z posiedzenia komisji rekrutacyjnej sporządzany jest protokół uwzględniający wykaz dzieci zakwalifikowanych do uczestnictwa w półkoloniach oraz lista rezerwowa.
  2. W miejsce ucznia, który zrezygnował z półkolonii, wpisany zostaje uczeń z listy rezerwowej według kolejności na liście.
  3. Lista uczniów zakwalifikowanych zostanie ogłoszona 16 stycznia 2024 r. w godzinach popołudniowych na tablicy informacyjnej przy wejściu do szkoły.

 

Skip to content