PÓŁKOLONIE ZIMOWE 18.02.2022

PÓŁKOLONIE ZIMOWE 14.02.2022 – 18.02.2022

WSPÓŁFINANSOWANE PRZEZ MIASTO GLIWICE ORAZ PROGRAM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ I OBYWATELSKIEJ ROMÓW NA LATA 2021 – 2030

Dzień 5 – 18.02.2022

Dziś spotkaliśmy się o 7:50, gdyż już o godzinie 8:00 wyruszaliśmy na wycieczkę autokarową do Wisły.

Po dotarciu na miejsce, natychmiast wyruszyliśmy na Wielkie Skalnity. Droga była bardzo wymagająca, ale warto było iść do samego końca, ponieważ na szczycie czekały na nas przepiękne widoki. Mogliśmy obserwować narciarzy i pobawić się w śniegu. Po krótkim odpoczynku zeszliśmy na dół, wzdłuż doliny Wisły, do restauracji na pyszny obiad. Gdy już byliśmy nasyceni, ruszyliśmy na zwiedzanie okolicznego rynku, na którym zakupiliśmy pamiątki dla siebie i bliskich. Dzień spędzony na świeżym powietrzu, to było to czego najbardziej potrzebowaliśmy. Ponadto pan przewodnik opowiadał nam w tak atrakcyjny sposób o każdym odwiedzonym przez nas miejscu, że wycieczka okazała się naprawdę fajnym przeżyciem

I to już niestety koniec, czekamy na półkolonie letnie.