PÓŁKOLONIE LETNIE 2021 w ZSP12 – REKRUTACJA

REGULAMIN REKRUTACJI na PÓŁKOLONIE LETNIE 2021

w ZESPOLE SZKOLNO – PRZEDSZKOLNYM NR 12 W GLIWICACH

I. ORGANIZACJA

  1. Półkolonie finansowane są z funduszu Programu integracji społecznej i obywatelskiej Romów w Polsce na lata 2021-2030, budżetu miasta Gliwice oraz dotacji Stowarzyszenia EkoGim10.

2. Udział w półkoloniach jest nieodpłatny.

3. Półkolonie prowadzone są przez Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 12 w Gliwicach ul. Lipowa 29, w siedzibie placówki.

4. Uczestnikami półkolonii są uczniowie Szkoły Podstawowej nr 15, uczestnicy zajęć świetlicy integracyjnej „Pod lipami”,  dzieci pracowników w wieku szkolnym,  od 6 roku życia.

5. Liczba uczestników wypoczynku pozostających pod opieką jednego wychowawcy wypoczynku nie może przekraczać 20 osób. W przypadku grupy z dziećmi do 10 roku życia oraz grupy mieszanej, w której są dzieci do 10 roku życia, liczba uczestników wypoczynku pozostających pod opieką jednego wychowawcy wypoczynku nie może przekraczać 15 osób

6. Półkolonie odbywają się w dniach od 28.06.2021r. do dnia  09.07.2021r. , w godzinach 8.00 – 16.00, z wyjątkiem 4 dni, w których zaplanowano wycieczki całodniowe.

7. Dokumentem potwierdzającym zgłoszenie dziecka na półkolonie jest Karta Kwalifikacyjna  (obowiązkowy dokument uprawniający dziecko do uczestnictwa w półkoloniach).

8. Zajęcia odbywają się w grupach, pod stałym nadzorem nauczycieli – wychowawców, według harmonogramu.

II. REKRUTACJA

  1. Rekrutacja prowadzona będzie w szkole w dniach od 1.06.2021r. do 11.06.2021r. lub do wyczerpania miejsc.

2. Zainteresowani rodzice/opiekunowie prawni pobierają w wyżej określonym terminie karty kwalifikacyjne u asystenta edukacji romskiej – świetlica szkolna.

3. Dyrektor szkoły powołuje komisję rekrutacyjną.

4. Rodzice/prawni opiekunowie dziecka zobowiązani są do wypełnienia karty kwalifikacyjnej w podanym terminie i przedłożenia wymaganych dokumentów /oświadczenie o zatrudnieniu/.

5. W przypadku ilości zgłoszeń przekraczających ilość miejsc, na półkolonie przyjmowane będą w pierwszej kolejności:
*dzieci uczęszczające na zajęcia świetlicy integracyjnej „Pod Lipami”;
*dzieci z klas I – III, których obydwoje rodzice pracują (pisemne oświadczenia);
*dzieci pracowników ZSP 12 w Gliwicach;
* dzieci z klas IV -VII, których obydwoje rodzice pracują (pisemne oświadczenia);

6. W następnej kolejności o przyjęciu na półkolonie decydować będzie:
* opinia wychowawcy klasy;
* kolejność zgłoszeń.

7. Z posiedzenia komisji rekrutacyjnej sporządzany jest protokół uwzględniający wykaz dzieci zakwalifikowanych do uczestnictwa w półkoloniach oraz listę rezerwową.

8. W miejsce ucznia, który zrezygnował z półkolonii, wpisany zostaje uczeń z listy rezerwowej według kolejności na liście.

9. Lista uczniów zakwalifikowanych zostanie ogłoszona 11 czerwca 2021 r. w godzinach popołudniowych.

Skip to content