Rekrutacja do przedszkola zbiorczego w PM7
Zasady rekrutacji do przedszkola zbiorczego w Przedszkolu Miejskim nr 7 w ZSP12 w Gliwicach na okres od 01.07.2021 – 31.07.21.
Rekrutacja do przedszkola zbiorczego w okresie pandemii przewiduje następujące etapy:
1. Złożenie w formie elektronicznej lub papierowej na oficjalny adres mailowy placówki: sekretariat@zsp12.gliwice.eu w terminie (od 12.05.2021 do 21.05.2021) chęci posłania dziecka do przedszkola zbiorczego za pośrednictwem wypełnienia karty_zapisu.
2. Weryfikacja przez Komisję rekrutacyjną złożonych dokumentów:
a) analiza kompletności wymaganych dokumentów,
b) podjęcie decyzji o przyjęciu/nie przyjęciu dziecka do przedszkola przy uwzględnieniu kryteriów:
1) dzieci obojga rodziców pracujących lub samotnie wychowujących dzieci i pracujących uczęszczające obecnie do PM7 w ZSP12
2) dzieci pracowników systemu ochrony zdrowia,
3) dzieci pracowników służb mundurowych,
4) dzieci pracowników przedsiębiorstw realizujących zadania związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19,
5) dzieci pracowników ZSP12,
6) dzieci osób pracujących, samotnie wychowujących dzieci
7) dzieci z innych placówek z uwzględnieniem pkt 2) – 6)
3. Zawiadomienie rodziców o zakwalifikowaniu bądź nie zakwalifikowaniu dziecka do przedszkola przekazane do dnia 31.05.2021 za pośrednictwem:
a. Tablicy ogłoszeń w placówce – lista przyjętych
b. Publikacja listy przyjętych na stronie www.zsp12.gliwice.pl